שאלות ותשובות

דיסקרטיות ופרטיות מאד חשובים לי, כיצד זה מתבצע?

המשלוח נעשה בחבילה אטומה, ללא סימן זיהוי חיצוני – בכתובת השולח יופיע רק ס. בן יצחק, כרמיאל ולא ניתן יהיה לקשר בין צורת חבילה זו לבין התכולה שלה.

בהודעת החיוב בכרטיס האשראי יופיע שם העסק: "ס. בן יצחק".
פרטי כרטיס האשראי אינם נמצאים אצלנו – הם מוצפנים ומועברים ישירות לסליקה במסוף המאובטח של חברת קרדיטגארד.

כתבתם שאתם עושים משלוח חינם, למה הכוונה? כל משלוח? לכל מקום?

אכן, המשלוח עכשיו אצלנו חינם – אותו משלוח דיסקרטי, בדואר רשום – אליכם, כולל הטיפול במשלוח – חינם לכל הרוכשים באתר מסכום של 60 ש"ח ומעלה, במשלוחים בארץ בלבד.
(למשלוח לחו"ל התקשרו 04-9080313 או השאירו הודעה באתר).

במידה ועלות הרכישה תהיה מתחת ל- 60 ש"ח דמי הטיפול והמשלוח יעמדו על 20 ש"ח.

במידה ותרצו אופן משלוח שונה מדואר רשום – תחוייבו בתשלום הנקוב בעת מילוי ההזמנה או עפ"י פירוט הנציג שלנו.

רכשתם אביזר רוטט? קבלו גם את הסוללות בפנים, כי אנחנו בכחול חושבים על העונג הבא שלכם!

אני חושש/ת מקניה באינטרנט בגלל ששמעתי שזה לא בטוח, איך אצלכם?

האתר מאובטח ברמה גבוהה, כמו בבנקים, טכנולוגיית ה-SSL מצפינה את הפרטים באופן שאינו ניתן לפיצוח, כנסו כאן וקראו עוד על הקניה המאובטחת באתר כחול.

ואתם גם מוזמנים לבדוק בעצמכם:

באתר, בדף המבקש ממך להזין את פרטי כרטיס האשראי שלך, יש לבדוק תחילה ולראות אם כתובת האינטרנט בשורה למעלה מתחילה ב https:// אם כן – האתר מאובטח.
אם לא מופיעה האות S – אין להזין מידע רגיש !

אנשים רבים אינם מודעים : ההבדל העיקרי בין http ל- https:  ה-S מייצגת "גלישה מאובטחת".
אם תבקר באתר האינטרנט או כתובת אינטרנט, סביר להניח שהיא תתחיל ב http://
פירוש הדבר כי האתר שלך גולש באמצעות דפדפן רגיל "לא מאובטח".
במילים אחרות,יש אפשרות שמישהו "מאזין" לגלישה שלך במחשב.
אם תמלא טופס באתר, למשל, מישהו עלול לראות את מידע שתשלח לאתר זה.
זו הסיבה שאצלנו, כשאתם נכנסים לדף המבקש מכם את פרטי הקנייה תוכלו לראות שהכתובת למעלה בדפדן מתחילה ב https://  – האתר מאובטח.
אולם אם אינכם רגועים, ניתן לבצע את תהליך הקניה הרגיל ובעת שתידרשו להכניס פרטי כרטיס אשראי תוכלו במקום להזינם, לסמן – רכישה טלפונית, אנו נשוב אליכם בהקדם ונבצע את הרכישה וקבלת הפרטים בטלפון.

נרשמתי לאתר (או למועדון החברים) והשתנתה כתובת המייל שלי (או הטלפון, או כל פרט אחר) - איך אוכל לעדכן את פרטי?

פשוט מאד – כנסו לאיזור הפרטי שלכם עם שם המשתמש והסיסמה ועדכנו.
ניתן גם לשלוח לנו את השינוי שאותו תרצו לעשות במייל או בטופס יצירת קשר ואנו נעדכנו תוך יום אחד!

אני רוצה לרכוש מוצר וכתוב שניתן להשיג אותו בשני צבעים, איפה לציין את הצבע שאני רוצה?

בתהליך הרכישה עצמו, ניתן להוסיף הערות לבחירתך, צריך לרשום בשדה "הערות" את הצבע המועדף והפריט הרצוי בצבע הרצוי ישלחו לכתובת שציינת. במידה והצבע לא נמצא כרגע במלאי, אנו ניצור עימך קשר וניידע אותך על כך לפני המשלוח.

איני מעוניין/ת להשאיר את פרטי כרטיס האשראי שלי באתר, אילו דרכים נוספות לרכישה עומדות לרשותי?

האתר מאובטח ברמה גבוהה, כמו בבנקים, טכנולוגיית ה-SSL מצפינה את הפרטים באופן שאינו ניתן לפיצוח, כנסו כאן וקראו עוד על הקניה המאובטחת באתר כחול. 
אולם אם אינכם רגועים, ניתן לשלם ב-Paypal
או לבצע את תהליך הקניה הרגיל ובעת שתידרשו להכניס פרטי כרטיס אשראי תוכלו במקום להזינם, לסמן – רכישה טלפונית, אנו נשוב אליכם בהקדם ונבצע את הרכישה וקבלת הפרטים בטלפון.

תוך כמה זמן יגיע המשלוח אלי? איזה אפשרויות משלוח עומדות בפני?

ב"כחול" אפשר לבחור בכמה סוגי משלוח:

* איסוף עצמאי מהחנות: קניון כיכר העיר, כרמיאל – ללא עלות.
* משלוח בדואר רשום – 20 ש"ח, כולל דמי טיפול, עד 9 ימי עסקים מאישור הפרטים המשלוח יגיע אליכם.
שימו לב, יצאנו במבצע – המשלוח עלינו! המשלוח עכשיו אצלנו חינם – אותו משלוח דיסקרטי, בדואר רשום – אליכם, כולל הטיפול במשלוח – חינם לכל הרוכשים באתר מסכום של 60 ש"ח ומעלה (למשלוח בארץ בלבד!).
אם בחרתם סוג זה של משלוח, לא תחוייבו בתשלום עליו.
* משלוח בדואר אקספרס – 45 ש"ח, כולל דמי טיפול, עד 4 ימי עסקים מאישור הפרטים המשלוח יגיע אליכם.
* דואר שליחים – לרוב חלקי הארץ ניתן להזמין דואר שליחים מהיר – פרטים נוספים ניתן לקבל בפנייה טלפונית 04-9080313, 054-6969922 או במייל דרך ט' צור קשר.
אנו עושים כמיטב יכולתנו כדי לספק שירות מהיר, אולם מאחר ובתהליך המשלוח אנו תלויים בגורמים אחרים, אנו לוקחים מרווח ביטחון בהתחייבות.
אנו מתחייבים כי תוך 7 ימי עסקים המשלוח יצא אליכם (אלא אם כן נמסר לכם אחרת או הוזמן דואר שליחים מהיר ותואם עימנו) ונפקיד אותו בבית הדואר.

שימו לב: "כחול" תצא ידי חובתה כלפיכם עם מסירת המוצרים שהזמנת למשלוח בבית דואר בישראל. או באמצעות שירותי שליחים. "כחול" לא תישא באחריות כלפיכם בגין תקלות או שיבושים במשלוח הנמצא באחריות דואר ישראל, או באם מכל סיבה שהיא, לא אספתם את המשלוח מבית הדואר וזה חזר כ"לא נדרש".

מהי מדיניות ההחזרה של "כחול"?

ניתן להחזיר את המוצרים שרכשתם עד 7 ימים מיום קבלתם, וזאת רק בתנאי שלא פתחתם את אריזתם המקורית של המוצרים.
בכדי להחזיר את המוצרים, יש למלא טופס צור קשר או לחילופין לשלוח מייל אלינו ולציין את תאריך הרכישה, מספר ההזמנה וסיבת ההחזרה. בתגובה ישלח אימייל עם מספר החזרה עבורכם, ופרטי משלוח.
לאחר החזרת המוצרים תזוכו במחיר ששילמתם עבורם, בניכוי דמי טיפול ומשלוח ודמי ביטול בשיעור של 10% מהמחיר, עד לגובה של 100 ₪.
לא ניתן להחזיר או להחליף קלטות תקליטורים ו- DVD.
פרטים מלאים על תקנון השימוש באתר אפשר 
למצוא כאן.

אני מתלבט/ת לגבי המוצרים שאני רוצה לרכוש, איך אדע מה הכי מתאים לי?

ב"כחול" השקענו חשיבה רבה באופן הצגת המוצרים, תיאורם ואופן הטיפול בהם.
אם עדיין לא גיבשת החלטה מזמינים אותך לפנות אלינו בצ'אט הדיסקרטי אונליין,
כדאי לך לקרוא על רכישה חכמה – בדרך שלך למקסימום עונג ותמורה.

כדאי לך גם להציץ באתר במאמרים שלנו, ריכזנו ידע מועיל ובעל ערך עבורך.
ותמיד תמיד תמיד – פתרון נהדר זה פשוט להתקשר 04-9080313
בשעות הפעילות (עד 20:30 באמצ"ש ובשישי וערבי חג עד 14:00) ולקבל מענה אדיב, דיסקרטי ומקצועי שיעזור לך להגיע להחלטה הנכונה עבורך.

אני רוצה לחלק את הרכישה לתשלומים בכרטיס האשראי, כיצד זה אפשרי?

הכי פשוט בעולם!
פשוט סמנו בתהליך הרכישה את מספר התשלומים הרצוי.
ניתן לחלק עד 12 תשלומים ללא ריבית וללא הצמדה.

המליצו לי על מוצר שאינו מופיע באתר, איך אני יכול/ה לרכוש אותו דרככם?

אנו עושים כמיטב יכולתנו להעלות את מירב המוצרים הנמצאים בחנות לאתר. מומלץ לבדוק איתנו בטופס יצירת קשר או בטלפון: 04-9080313, 054-6969922 – אנו נברר עבורך את זמינות המוצר וכמובן את המחיר.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *